Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

tender stuff...


Η νέα μου αγάπη!
Κανείς δεν είπε ότι είμαι τέλεια στο ράψιμο!Είναι δύσκολη χειροτεχνία!Αλλά προσπαθώ και επειδή ότι κάνω το κάνω με πολλή αγάπη στο τέλος μου αρέσει!
Το τελευταίο καιρό λοιπόν, βάλθηκα να κάνω μαξιλαράκια- αρωματικά για ντουλάπες, ή δωμάτια!
Εφτιαξα σε 3 αγαπημένα μικρά ζουζούνια και σειρά έχει και το δικό μου βεβαίως, βεβαίως!Και έραψα και 5 που έστειλα μεσα στα δωράκια του giveaway!Σας άρεσαν?
Η ιδέα έχει ως εξής: Αγόρασα βρεφικές μικρές πετσετούλες, και έκοψα το σχήμα και το σχέδιο που ήθελα. Πρόσθεσα κορδέλες και κουμπάκια και έτοιμα!Μέσα τα γέμισα με άρωμα λεβάντας που είναι χαλαρωτικό, ενώ σε αυτά που έστειλα στα δωράκια του giveaway εκτός απο λεβάντα χρησιμοποίησα και άρωμα αύρας ωκεανού.Ωραίο ε??
Επειδή ήθελα να είναι μαλακά, έβαλα μέσα και βαμβάκι. Μερικές φωτό:




Καλή διασκέδαση το Σαββατοκύριακο!Εύχομαι να ναι για όλους δροσερό, ευχάριστο, συντροφιά με αγαπημένους!
Μέχρι την επόμενη φορά
πολλά φιλιά!!

18 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα και γουστοζικα !!!υπεροχη ιδεα μυρωδατη!!!!καλο τριημερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nai ναι εχω κι εγω ενα τετοιο!!!Πολυ ομορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ γλυκά και ζουζουνίστικα!!!! Πολύ ωραία!!!!
    Καλό τριήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ το αξιοποίησα αμέσως στην ντουλάπα των κοριτσιών μου!! Πέταξε από τα χέρια μου στην κυριολεξία1 Χα,χα, νομίζω ότι θα νιώθει πιο καλά εκεί, παρόλο που κι η δικιά μου ντουλάπα δεν υστερεί σε ...πολυχρωμία!!
    Είναι τόσο όμορφα, ευχαριστούμε για τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λοιπόν είναι κάτι που πάντα ήθελα να κάνω και πότε με το ένα, πότε με το άλλο, δεν το αποφάσιζα! λες τελικά να το ξεκινήσω; τα δικά σου πάντως είναι τέλεια και μπράβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ έξυπνο να χρησιμοποιήσεις ύφασμα από πάνες μωρού θα είναι πολύ μαλακούλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι φανταστικά! Μου μύρισε η πιο ωραία μυρωδιά του κόσμου η μωρουδίλα,κι ας γράφεις για λεβάντα και άρωμα ωκεανού!Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας άρεσαν, μας άρεσαν. Πολύ ωραία και χρήσιμη ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα πολύ ζουζουνιάρικα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκούλικα και τσαχπίνικα! Συνήθως βλέπουμε καρδούλες με ρομαντικά μοτίβα, εσύ τους έδωσες μια άλλη διάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξερω αν εισαι τελεια στο ραψιμο, παντως τα μαξιλαρακια μια χαρα τα εφτιαξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι υπέροχα που είναι! Πολύ καλή ιδέα!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ πολυ γλυκουλια!!!Και εγω εφτιαξα καρδουλες !
    Οταν δεν ξερεις ραψιμο ειναι λιγο κουραστικο !!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πολύ ωραία ιδεά κ πολύ όμορφα!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ πρωτότυπα, μπράβο σου, είσαι πολύ παραγωγική!!!
    Να περνάτε καλά και πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή