Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Διακόσμηση αυγών-Decorating eggs!

Καλησπέρα σε όλους σας!
Πολύ δύσκολη μέρα η σημερινη. Πολύ κλάμα τα παιδιά-πολλές δουλειές η μαμά. Πολλές ζημιές και πολλές αγκαλιές!
Θέλω να σας δείξω πολύ όμορφες ενδιαφέρουσες ιδέες και προτάσεις που βρήκα στο διαδίκτυο για να διακοσμήσετε τα αυγουλάκια σας για να χαλαρώσουμε και λίγο, αν ψάχνετε κάτι πρωτότυπο!
Ξεκινάμε:


αυγουλάκι πουλάκι πολύ γλυκό, σκέφτομαι να το κάνω και εγώ!


αυτό μπορείτε να το πετύχετε αν αφού βάψετε τα αυγά τινάξετε ελαφρά ένα πινέλο με μπογιά στο χρώμα που σας αρέσει επάνω στο αυγό.


αυγά φωτεινά!Βάζοντας μέσα φωσφορίζοντα βραχιόλια σύμφωνα με την σελίδα που τα είδα. Δεν είμαι σίγουρη ότι πετυχαίνει αλλά φαίνεται εντυπωσιακό!


αυγουλάκια ζωάκια!


αυγουλάκια γεμάτα χρώματα και κέφι!


αυγά με γκλίττερ για γκλαμουριά που σπάει κόκκαλα!!!

Δοκιμάστε ότι σας αρέσει και μοιραστείτε το με τους αγαπημένους σας!Αξίζει!

Σας στέλνω πολύ αγάπη και θετική ενέργεια που όλοι έχουμε ανάγκη!
Σας φιλώ!

3 σχόλια:

  1. Τέλειες ιδέες!
    Για να δούμε μήπως πρωτοτυπήσουμε φέτος!
    Καλό Σαββατοκύρικο Μαγδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρωτοτυπες ιδεες!!! και εγω ειχα δοκιμασει περσυ με γκλιττερ αλλα δεν ειχα τοσο οσο αυτα!!!

    θελω και εγω !!!!χαχαχα!!!

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ,,,,
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή