Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

A gift from me and a healthy cake!!!

Καλησπέρα αγαπημένοι! Σήμερα θα πάω επίσκεψη σε μια καλή φίλη που μόλις μετακόμισε. Πάντα είχα διαίσθηση με τους ανθρώπους αλλά στην Κέρκυρα έπεσα πολλές φορές έξω, και έτσι αποφάσισα να μην δίνω και πολύ σημασία στη διαίσθηση πια! Αυτό το κορίτσι βέβαια, το ήξερα , το καταλάβαινα απο τα μάτια ότι είναι αγνό και καλόψυχο αλλά, ήμουν πολύ μαζεμένη αρχικά. Ο φόβος των Ιουδαίων βλέπετε... Τελικά , τι ευτυχία...νομίζω δεν έπεσα έξω αυτή τη φορά!!
Τα μάτια αγαπημένοι δεν λένε ψέμματα, το 70 % των μηνυμάτων που θέλουμε να περάσουμε στους άλλους, γίνεται με μη λεκτική επικοινωνία!
Έχω πίστη λοιπόν , στους ανθρώπους. Δεν είναι τυχαίο που όλοι νομίζουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί και θέλουμε να προσφέρουμε αγάπη. Ο άνθρωπος αυτό ζητά. Και όταν το βρίσκει, το δίνει πίσω διπλάσιο.
Αφού λοιπόν θα επισκεφτώ τη φιλενάδα μου, της ετοίμασα δωράκι γεμάτο απο μένα!
Take a look :
 Μωρέ μου αρέσει έτσι όπως το βλέπω!!!Μακάρι να το απολαύσει και εκείνη!
Μαρμελάδα φράουλα σπιτική


 Καρτούλα με ευχές αγαπησιάρες!

 Της αρέσει ο Βαν Γκογκ. Άρα φτιάχνουμε χαρτοπετσετοθήκη με θέμα απο τον εν λόγω ζωγράφο
 Ελπίζω να της αρέσουν όλα!Θέλω να σας δείξω επίσης  τον πίνακα που κοσμεί φέτος το σαλόνι μου. Στη σχολή μου έμαθα ένα πράγμα. Πως ότι ευχαριστεί το μάτι ,και  γεμίζει τη ψυχή σου είναι τέχνη. Αδειάζεις από συναισθήματα και πλουτίζεις το κόσμο σου. Πήρα το μεγάλο μου κορίτσι, και το άφησα να ζωγραφίσει ελεύθερα. (είναι 3 ετών) Παράλληλα ζωγράφιζα και εγώ ότι μου ήρθε πρώτο. Ουσιαστικά, εμπλούτισα το θέμα που πρώτο αναδύθηκε από μέσα μου. Αυτός είναι ο πίνακάς μας. Αυτή είναι η ουσιαστική συνεργασία μας. Χωρίς λογοκρισία και χωρίς περικοπές. Είμαστε εμείς εδώ. Ελεύθερες και ενωμένες! Μεγάλη ευτυχία που δέχτηκε να με ακολουθήσει σε αυτό το ταξίδι! Εντάξει, η περηφάνια όταν το είδε κρεμασμένο , δεν περιγράφεται!


 Επειδή έχουμε κόψει τη ζάχαρη ξανά, γιατί είναι από τα πιο βλαβερά τρόφιμα που μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας, ξεκίνησα να αναζητώ και πάλι γλυκιές και νόστιμες συνταγές που θα μας κρατάνε μακριά της χωρίς να μας λείπει και χωρίς να υποφέρουμε!
Σήμερα λοιπόν φτιάξαμε νουτέλα φουντουκιού χωρίς ζάχαρη  και απολαυστικό σούπερ κορμό τάρτα χωρίς ζάχαρη!
Για την νουτέλα: 150 γρ φουντούκια καβουρντισμένα
                             1 φλ. εβαπορέ με λίγα λιπαρά
                             περίπου 50 σταγόνες στέβια (πιστοποιημένη)
                             1/2 κούπα κακάο
Πολτοποίησα τα φουντούκια μέχρι να βγάλουν τα έλαια τους και στη συνέχεια πρόσθεσα τα υπόλοιπα υλικά. Είναι τέλεια. Τα παιδιά έγιναν αφρικανάκια και βούτηξαν ολόκληρα μέσα! Τροφή δίχως τύψεις!
 Και επίσης κορμός τάρτα:Μισή κούπα βούτυρο
50 γρ φουντούκια καβουρδισμένα για τη γεύση (προαιρετικά)
50 σταγόνες υγρή στέβια
1 βανίλια
3/4 της κούπας κακάο
250 γρ. μπισκότα digestive χωρίς ζάχαρη τα οποία βρέχουμε με γάλα και κονιάκ
Αναμιγνύουμε όλα τα υλικά και τα βάζουμε στην κατάψυξη. 
                                         



Μεγάλη επιτυχία, καθόλου ζάχαρη.
Κάντε το και θα με θυμηθείτε. Σας αφήνω τώρα, να πάω στην επίσκεψή μου!
Καλό υπόλοιπο Κυριακής αγαπημένοι!

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα , έχω ένα βραβείο για το blo σου , σε περιμένει στο 4lifeidea.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή