Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

And the winners are...

Αγαπημένοι μου,
σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με τιμήσατε με τα σχόλιά σας!
       Πριν λίγο πραγματοποιήθηκε η κλήρωση με τη βοήθεια του αγαπημένου μου, που ανέδειξε τέσσερις νικήτριες:
1. Litsa
2. Ελμιράκι
3. Rena Christodoulou
4. MαΘε
         Τα δώρα σας είναι όμορφες μυστικές εκπλήξεις που θα ξεκινήσουν για τον προορισμό τους μόλις μου στείλετε όλες τα στοιχεία σας στο email μου: magdalinibeizade@yahoo.gr ή στη σελίδα μου στο facebook: Magdalini Beizade.
         Σας ευχαριστώ πολύ όλους και πάλι! Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

2 σχόλια:

  1. Καλό μήνα και σε σένα και σε όλους μας.......
    Ιδιαίτερα, στις τυχερές της κλήρωσης σου.... να έχουν πάντα τύχη!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητηρια στις νικητριες κοριτσακι νασαι παντανκαλάνα δωρίζεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή