Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Έλαβα το δώρο μου!


Καλησπέρα σε όλους! Δυστυχώς δεν μπορώ να σας δείξω φωτό απο το υπέροχο δώρο που έλαβα σήμερα απο τη Λαμπρούκα μας! Να είστε σίγουροι ότι θα ζηλεύατε! Ένας υπέροχος ανθισμένος πίνακας, με παπαρούνες και πολύ όμορφα χρώματα και όχι μόνο! Βραχιολάκια καουτσούκ που η μικρή μου ήδη φοράει και... σπόρος για βιολέτες και... ένα ματσάκι μεθυστική λεβάντα και... ένα υπέροχο γράμμα, γεμάτο φροντίδα και αγάπη! Υπέροχα όλα! Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Λαμπρινή! Ήδη έχω σκεφτεί τον τοίχο που θα διακοσμήσει ο πίνακας σου, και τη γλάστρα που θα ανθίσουν τα σποράκια σου! Με την πρώτη ευκαιρία θα αναρτήσω τα πανέμορφα δωράκια μου!Είναι πολύ ξεχωριστά!

7 σχόλια:

  1. Να τα χαίρεσαι Μάγδα μου!!
    Η Λαμπρινή μας φτιάχνει όμορφα πράγματα!!
    Καλό σας μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοπελάρα μου αν και τα φανταζόμαστε όλα ωραία,περιμένουμε και να τα δούμε!!!
    Βέβαια μια είναι η Λαμπρινή..χιχι!!!
    Σε φιλώωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα ακούγονται όλα τα δωράκια σου, με γεια και με χαρά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάγδα μου!!!!!Τα πήρες τα δωράκια μου!Πολύ χαίρομαι που το ανέφερες!
    Ανησυχούσα για την μεταφορά ,με φόβισαν και στο ταχυδρομείο...
    Να είσαι καλά να τα χαίρεσαι,και τα δωράκια σου και την οικογένειά σου!!!
    Σε φιλώ γλυκά κοριτσάκι και θα περιμένω να δω τις παπαρούνες "κρεμασμένες"!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γεια σου.... με γεια σου όλα τα όμορφα δώρα σου...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άσχετο!!! Γιατί στην ειδοποίηση που λαβαίνω για τις αναρτήσεις σου δεν υπάρχει τίτλος blog και βλέπω και παθαίνω να ανοίξω τη σελίδα σου;;;
    Μια τελίτσα μόνο υπάρχει... αυτήν πάτησα σήμερα!!!!
    Φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου!! Υπέροχα ακούγονται όλα!! Καλό απόγευμα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή